توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغالتحصیلى
میانگین کل
1
کارشناسی - تکنولوژی آموزشی
علامه طباطبایی
تهران
ایران
1388
17.80
2
کارشناسی ارشد - تکنولوژی آموزشی
علامه طباطبایی
تهران
ایران
1391
18.66
3
دکتری - تکنولوژی آموزشی
تربیت مدرس
تهران
ایران
1395
18.33
4
فرصت مطالعاتی
MESSINA
MESSINA
ITALY
2015
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
عالی
خوب
مهارتهای حرفهای
#
عنوان مهارت حرفهاى
تاریخ آغاز فعالیت
1
طراح آموزشی
2
طراح سایت
3
طراح محیط های مبتنی بر بازی
سوابق شغلی
#
عناوین مسئولیتها
سازمان محل خدمت
تاریخ شروع
تاریخ خاتمه
1
عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی
دانشگاه خوارزمی
1395
----
2
مدرس دانشگاه تهران
دانشگاه تهران
1395
1398
3
مدیر آموزش شرکت دانشوران
DTG
1389
1391
عضویت در شورای نویسندگان
#
عناوین مجلات
تاریخ همکارى و توضیحات
1
تدوین سند راهبردی الزامات و استانداردهای تولید محتوای الکترونیکی (وزارت فناوری اطلاعات )
در بخش نگارش و ویرایش
افتخارات و جوایز
#
عناوین جوایز و افتخارات
تاریخ دریافت
1
دانش آموخته برتر دکتری در سال 95
فعالیت ها و عضویت های حرفه ای
#
عناوین عضویتهاى حرفهاى
توضیحات
1
عضو شورای تخصصی برنامه ریزی درسی پژوهش و تولید بسته های آموزشی سلامت
2
عضو کمیته مشورتی زنان استانداری البرز
3
استاد مشاور انجمن علمی علوم تربیتی
4
استاد مشاور انجمن علمی تکنولوژی آموزشی
5
عضو کارگروه مشورتی پژوهشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
فعالیت های اجرایی
#
عناوین فعالیت های اجرایی
توضیح / سازمان محل خدمت
تاریخ شروع
تاریخ خاتمه
1
مدیرگروه تکنولوژی آموزشی س1
مدیرگروه سطح 1
1402/07/26
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
طراحی عامل های آموزشی
2
یادگیری های الکترونیکی
3
توجه و ردیابی نشانگان توجه به منظور طراحی محیط های یادگیری هوشمند
4
گیمیفیکیشن( بازی آموزی )
طرحهای تحقیقاتی
#
عناوین طرحهاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
واکاوی الزامات و استانداردهای آموزش و طراحی محیطهای یادگیری در فضای یادگیری الکترونیکی( LMS )و تهیه بسته آموزشی توانمندسازی اعضا هیات علمی به منظور ارایه آموزش موثر در این محیط
نسرین محمد حسنی
تکمیل شده
1400
2
study the instruction requirements and standards and design of learning environments in e-learning (LMS) and develop an instructional package to empower faculty members to provide the effective teaching in this environment
Nasrin Mohmamadhasani
تکمیل شده
2021
3
طراحی و تولید برنامه ی آموزشی تربیت جنسی کودکان با توجه با مبانی دینی و فرهنگی وبژه والدین و مربیان
نسرین محمد حسنی, صدیقه احمدی
تکمیل شده
1397
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
تاثیر بازیوارسازی همیارانه در آموزش مجازی بر انگیزه و یادگیری درس ریاضی دانشآموزان پایه ششم
فاطمه قاسمیان بالف
2
بررسی تأثیر استفاده از کلاس درس معکوس و روش جیگساو بر یادگیری و درگیری تحصیلی دانشآموزان پایه ی هفتم در درس ادبیات فارسی
احسان قربانیان
3
بررسی تاثیر انیمیشن های داستانی معلم ساخته و دانش آموز ساخته بر پیشرفت و انگیزه تحصیلی در درس علوم اجتماعی
مهران ترابی رستمی
4
بررسی تأثیر حضور عامل آموزشی در کلاس معکوس بر یادگیری
رضا میرزایی
5
تبیین مولفه های باورهای خود کار آمدی معلمان ونقش آنها در پیش بینی میزان کاربرد تکنولوژی در تدریس زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی
سعیده کربلائی کامران
6
تاثیر بازی وارسازی بر یادگیری مهارت خواندن و نوشتن و درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی
زهره مروتی سیبنی
7
تاثیر طراحی و اجرای بازی آموزشی بریادگیری و انگیرش درس علوم اجتماعی پایه ششم ابتدایی
راضیه میرزایی ازندریانی
8
تاثیر ارزشیابی پنهان مبتنی بر بازی دیجیتال بر بهبود نارساخوانی دانش آموزان پایه ی اول دبستان
زهرا نجفی اطربی
9
تاثیر بازی وارسازی بر یادگیری دانش پرستاری و کاهش خطاهای عملکردی دانشجویان پرستاری
سمانه فرزامیان
10
تاثیر بازیوارسازی همیارانه بر انگیزه و درگیری تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پایه سوم دبستان
مژگان جلالی کلکناری
11
بررسی نقش عامل هوشمند آموزشی بر انتقال یادگیری نوشتن الگوریتم
خه بات اله ویسی
12
" بررسی الگوهای طراحی آموزشی به منظور شناسایی و طبقه بندی وارائه راهکار مناسب برای آموزش مجازی
معصومه عسگری
13
تاثیر بازی وارسازی بر مهارت تصمیم گیری مشارکتی و تفکر استراتژیک کارکنان
زهرا وطنخواه کورنده
14
واکاوی انواع حضور از دیدگاه معلمان و بررسی ارتباط آن با رضایت دانش آموزان در محیط یادگیری برخط براساس چارچوب جامعه کاوش (CoI)
اناهیتا ابراهیمی
15
ارزشیابی فیلم های آموزشی ریاضی پایه پنجم فیلیمو مدرسه
زهرا مقیمیان
16
بررسی تاثیر بازیوارسازی بر توانایی یادگیری خودراهبر دانش آموزان پایه ششم در درس ریاضی
مریم واسوجویباری
17
تاثیر عنصر روایت نیمه تمام در بازی وارسازی بر مهارت حل مسئله دانش آموزان دردرس مطالعات اجتماعی
محمدمعین دانش پور
18
رابطه توجه دیداری و تجربه ی سیالی در محیط بازیوارسازی شده درس آسیب شناسی روانی دوره کارشناسی روانشناسی
عرفانه گلشن
داوری در کنفرانسها
#
عناوین کنفرانسها
تاریخ همکارى و توضیحات
1
چهارمین همایش تربیت معلم دانشگاه خوارزم- دانشگاه فرهنگیان
1397
2
دوازدهمین همایش یادگیری الکترونیکی- تهران
1396
3
دومین همایش فناوری اموزشی
1399
4
ISLS2021
2021
داوری مقالات در مجلات علمی
#
عناوین مجلات
تاریخ همکارى و توضیحات
1
فصلنامۀ علمی پژوهشی بین المللی علوم انسانی
2
فصلنامۀ علمی پژوهشی تعلیم و تربیت
3
Frontier in psychology
4
فصلنامه فناوری اموزش
5
فصلنامه پژوهش های تربیتی
دانشجویان تحت مشاوره
#
عنوان
افراد
1
ارزشیابی برنامههای تلویزیونی شبکه آموزش در درس فارسی مقطع سوم ابتدایی
زهرا رشیدی زاده
2
بررسیبررسی اثر بخشی آموزش تفکر انتقادی بر اساس مدل پاول الدر در کودکان دوره ی اول(6تا 10 سال)در آموزش ریاضی
زینب کریمی
3
تأثیر عناصر بازیوارسازی رقابت و مشارکت بر یادگیری و انگیزه در درس ریاضی پایه چهارم
مهران محمدی
4
مطالعه و مقایسه میزان تفکر سطح بالا در دانشجویان دوره کارشناسی ایران و کانادا
فرانه محرری
5
ارزشیابی و تحلیل محتوای چند رسانه ای آموزشی ـ مجازی دانشگاه خوارزمی
محمد رضائی مقدم
6
تاثیر استفاده از انواع عامل های آموزشی بر یادگیری درس علوم پایه ششم دبستان
محمد مینائی نژاد
7
تاثیر فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری وانگیزش زبان آموزان سطح مبتدی
سهیلا مقصودی
8
مطالعه تحلیلی نقش منطق فازی در طراحی آموزشی وکسب دیدگاه متخصصان وارائه راهکار
مهربان نودهی
9
تاثیر بازی آموزی دیجیتال ، چند رسانه ای آموزشی وبازی آموزشی بر یادگیری زبان انگلیسی پایه هفتم
رحیم آقازاده
10
شناسایی مهمترین شاخص های فن آوری آموزشی تاثیر گذار بر آموزش ریاضی مقطع چهارم ابتدایی و ارائه راهکار
شهین پاآهو
11
رابطه میان سواد اطلاعاتی معلمان پایه ششم ابتدایی شهر سمنان به چگونگی استفاده آنها از روشهای تدریس
بهاره بینشیان
12
تاثیر طراحی محیط یادگیری همیارانه مبتنی بر رایانه و نرم افزار ریاضی پویا بر مهارت حل مساله در ریاضی متوسطه
سینا اسدی
13
تاثیر چند رسانه ای بر یادگیری درس تعلیمات اجتماعی در دانش آموزان ناشنوا
صدیقه مشکانی
14
تبیین میزان گرایش به استفاده از فناوریهای ارتباطی اداری بر اساس مؤلفههای شخصیت و خودکارآمدی رایانه
مسعود خوشدل لنگرودی
15
"تاثیر شبیه سازی(آزمایشگاه مجازی) مبتنی بر اصول اولیه مریل بر یادگیری، یادداری و تجسم فضایی در درس زیست شناسی"
ساسان سلیمی
16
تأثیر آموزش معکوس از طریق شبکه های اجتماعی مجازی بر یادگیری و یادداری درس ریاضی در دوره ابتدایی
زهرا بیات
17
بررسی تاثیر طراحی اینفوگرافیک با ترکیب واقعیت افزوده و اینفوگرافیک ایستا بر یادگیری و یادداری کتاب جدید زیست شناسی 1 پایه دهم
محمد حسین زاده قالوندی
18
تاثیر استفاده از بازی وارسازی در آموزش برنامه نویسی با نرم افزار اسکرچ بر یادگیری برنامه نویسی، خلاقیت و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان پسر پایه سوم ابتدایی.
سمیرا قلندری
19
مطالعه تحلیلی نقش فناوری واقعیت افزوده در فرایند یاددهی و یادگیری و کسب دیدگاه از متخصصان برای ارائه راهکار
سلمان رستمی خداوردیلو
20
تاثیر استفاده از سرگرمی های آموزشی مبتنی بر رایانه در یادگیری عمیق درس علوم تجربی
سمیرا ذوالفقاری
21
تاثیرطراحی چندرسانهای آموزشی مبتنی بر اصول نظریه بارشناختی بر یادگیری، یادداری و توان حل مساله در درس ریاضی
فاطمه حسین زاده
22
بررسی تاثیر عنصر جعبه پاداش تصادفی و نشان بر یادگیری و انگیزش دانش آموزان پایه چهارم در درس علوم
فاطمه اسلامی نصرت ابادی
23
تاثیر سناریوهای داستانی در انیمیشن های آموزشی بر یادگیری و انگیزش دانش آموزان در درس فارسی اول ابتدایی
هانیه خادمیان وامرزانی
24
تأثیر نقش بازخورد دهنده و تسهیلگری عامل آموزشی بر یادگیری و انگیزه دانشآموزان در درس علوم پایه دوم
شقایق ترابی
25
تاثیر کلاس درس وارونه مبتنی بر مورد بر یادگیری و تفکر تشخیصی دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی البرز با راهنمایی و مشاورت
مریم مفرح بجندی
26
تاثیر یادگیری مبتنی بر مسئله با رویکرد داستانی بر درگیری تحصیلی, تفکر انتقادی و یادگیری دانش آموزان پایه نهم در درس علوم
ریحانه اشرفی
27
اثربخشی شوخ طبعی عامل آموزشی بر یادگیری و درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم دبستان
فاطمه السادات اشرف زاده
28
"تاثیر شبیه سازی(آزمایشگاه مجازی) مبتنی بر اصول اولیه مریل بر یادگیری، یادداری و تجسم فضایی در درس زیستشناسی"
ساسان سلیمی
29
تأثیر درگیر شدن والدین در پوشه کار ابر- محور بر مشغولیت تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان دختر
ریحانه السادات حسینی بهشتی
30
پیش بینی خودکارآمدی تدریس بر اساس انگیزش شغلی و سواد اطلاعاتی در معلمان دوره ابتدایی
فریده رشیدی
31
تاثیر بازیوارسازی بر افزایش مهارت و خلاقیت نوشتاری دانش آموزان دوم ابتدائی
خدیجه ابراهیمی
دروس ترم جاری
735 - کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش مجازی - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
749 - فناوری های سیار در آموزش و یادگیری - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
851 - نظریه های یادگیری و الگوههای تدریس - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
749 - فناوری های سیار در آموزش و یادگیری - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
734 - نظام جامع یادگیری الکترونیکی - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
265 - الگوها و روش های تدریس - روز: شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
265 - الگوها و روش های تدریس - روز: یک شنبه - از ساعت 11:00 تا 12:00
265 - الگوها و روش های تدریس - روز: سه شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
761 - تعامل انسان و رایانه و کاربرد آن در نظام یادگیری الکترونیکی - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
دوره های درسی
#
عنوان درس
توصیف درس
سرفصل ها
دوره درسی
توضیحات
فایل
1
کاربرد نظریه های یادگیری در آموزش مجازی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:15کد درس:735گروه درس:01تعداد دانشجو:37تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:نام کلاس:
2
فناوری های سیار در آموزش و یادگیری
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:15کد درس:749گروه درس:01تعداد دانشجو:16تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:نام کلاس:
3
نظریه های یادگیری و الگوههای تدریس
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:851گروه درس:01تعداد دانشجو:12تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:نام کلاس:
4
فناوری های سیار در آموزش و یادگیری
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:15کد درس:749گروه درس:01تعداد دانشجو:12تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:استودیو
5
نظام جامع یادگیری الکترونیکی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:15کد درس:734گروه درس:01تعداد دانشجو:12تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:استودیو
6
الگوها و روش های تدریس
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:265گروه درس:01تعداد دانشجو:14تعداد واحد3روز:شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:نام کلاس:
7
الگوها و روش های تدریس
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:265گروه درس:01تعداد دانشجو:24تعداد واحد3روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:11:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 201
8
الگوها و روش های تدریس
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:265گروه درس:01تعداد دانشجو:24تعداد واحد3روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 201
9
تعامل انسان و رایانه و کاربرد آن در نظام یادگیری الکترونیکی
کارشناسی
کد دانشکده:14کد گروه درسی:15کد درس:761گروه درس:01تعداد دانشجو:4تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 119
دورههای تدریس شده
#
عناوین دروس
مکان و تاریخ تدریس
1
طراحی اموزشی
دانشگاه خوارزمی
2
بازی ها و شبیه سازی های اموزشی
دانشگاه خوارزمی
3
طراحی درس افزارهای اموزشی
"
4
نظریه ها یادگیری و الگوهای تدریس
"
5
روش تحقیق
"
6
کاربست فناوری های سیار در اموزش و یادگیری
"
7
ارزشیابی از مواد و رسانه های اموزشی
"
8
کاربرد نظریه های یادگیری در اموزش مجازی
"
9
مبانی چند رسانه ای های اموزشی
"
10
تولید محتوای الکترونیکی
"
کارگاههای برگزار یا تدریس شده
#
عناوین کارگاهها و دورههاى آموزشى
سازمان برگزار کننده
محل برگزارى
تاریخ برگزارى
1
تهیه و ویرایش فیلم های آموزشی با نرم افزار Power directory
دانشگاه خوارزمی
دانشگاه خوارزمی
2
طراحی سایت با وردپرس
دانشگاه خوارزمی
دانشگاه خوارزمی
3
گیمیفیکیشن ، خلق یک محیط جذاب برای یادگیری
دانشگاه خوارزمی
دانشگاه خوارزمی
4
سامانه مدیریت یادگیری(LMS)
دانشگاه خوارزمی
دانشگاه خوارزمی
5
طراحی محیط یادگیری اثربخش در فضای برخط
دانشگاه خوارزمی
دانشگاه خوارزمی
6
بایدها و نبایدهای نگارش پروپوزال و پایان نامه
دانشگاه خوارزمی
دانشگاه خوارزمی
7
تهیه و ویرایش فیلم های آموزشی با نرم افزار Power directory
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی
دانشگاه تهران
8
طراحی محیط یادگیری اثربخش در فضای برخط
کمیسیون آموزش و پژوهش استانداری البرز
آنلاین
کتابهای منتشر شده
#
عنوان
نگارندگان/مترجمان
ناشر
سال چاپ
1
بازی اموزی فرایند یاددهی- یادگیری : روش ها و راهبردهای مبتنی بر بازی برای حرفه اموزی و تعلیم و تربیت
نسرین محمدحسنی
دانشگاه خوارزمی
١٣٩٩
2
Gamification of learning and instruction, Game based methods and strategies for training and education
Nasrin Mohammadhasani
Kharazmi Universiry
2020
3
دانشنامه علم، فناوری و اخلاق: نظریه، پژوهش و کاربرد
محمدنقی فراهانی, رضا عظیمی, فرهاد بلاش, نسرین محمد حسنی, یوسف مهدوی نسب, حمید خانی پور
دانشگاه خوارزمی
1402
4
یادگیری سیاز راهنمایی برای توسعه دهندگان، مربیان و یادگیرندگان - M-learning
نسرین محمد حسنی, سعید طولابی, احسان طوفانی نژاد, یوسف مهدوی نسب
خوارزمی تهران
1400
5
بازی آموزی فرایند یاددهی- یادگیری، روش ها و راهبردهای مبتنی بر بازی برای حرفه آموزی و تعلیم و تربیت - Gamification of learning and instruction
نسرین محمد حسنی
خوارزمی تهران
1399
مقالات چاپ شده
#
عنوان
نگارندگان
عنوان مجله
سال انتشار
1
The Effect of Gamification and Uncertainty in Rewards on Elementary School Students: A Quasi-Experimental Study
Saber Ghanbari, Yousef MahdavinNasab, Nasrin Mohmamadhasani, Sayd abdollah Ghasemtabar
Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences
2024
2
The Effect of Web-Based Games on Facilitating and Enhancing Reading and Writing Skills in Learning English
Kobra Bayatpour, Hamid Reza Maghami, Nasrin Mohmamadhasani
Iranian journal of Learning and Memory
2022
3
Applying AR-based infographics to enhance learning of the heart and cardiac cycle in biology class
Marzieh Dehghani, Nasrin Mohmamadhasani, Mohammad Hosein zadeh ghalevandi, Esmaeil Azimi
INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS
2020
4
Applying AR‐Based Infographics to Enhance Learning of the Heart and Cardiac Cycle in Biology class.
Marzieh Dehghani, Nasrin Mohmamadhasani, Mohammad Hosein zadeh ghalevandi, Esmaeil Azimi
Interactive Learning Environment
2020
5
Interactive Avatar Boosts the Performances of Children with Attention Deficit Hyperactivity Disorder in Dynamic Measures of Intelligence
Rosa Angela Fabio, Tindara Capr?, Giancarlo Iannizzotto, Andrea Nucita, Nasrin Mohmamadhasani
Cyberpsychology Behavior and Social Networking
2019
6
Atypical Visual Scan Path Affects Remembering in ADHD
Nasrin Mohmamadhasani, Tindara Capr?, Andrea Nucita, Giancarlo Iannizzotto, Rosa Angela Fabio
JOURNAL OF THE INTERNATIONAL NEUROPSYCHOLOGICAL SOCIETY
2019
7
Frequency bands in seeing and remembering: comparing ADHD and typically developing children
Rosa Angela Fabio, Tindara Capr?, Nasrin Mohmamadhasani, Antonio Gangemi, Antonella Gagliano, Gabriella Martino
Neuropsychological Trends
2018
8
Pedagogical Agent Enhances Mathematics Learning in ADHD Students.
Nasrin Mohmamadhasani, Hashem Fardanesh, Javad Hatami, Naser Mozayani, Fabio Rosa Angela
Education and Information Technologies
2018
9
تأثیر نقش بازخورددهنده و تسهیل کننده عامل آموزشی در آموزش مجازی بر یادگیری و انگیزه دانش آموزان در درس علوم پایه دوم دبستان
شقایق ترابی, یوسف مهدوی نسب, نسرین محمد حسنی
تعلیم و تربیت
1403
10
وضعیت تمایل به استفاده از تکنولوژی در تدریس در میان معلمان زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی
سعیده کربلائی کامران, نسرین محمد حسنی, یوسف مهدوی نسب
نشریه برنامه درسی و آموزش یادگیرنده محور
1403
11
تأثیر بازی وارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی
سمانه قدیری, ممدعلی رستمی نژاد, نسرین محمد حسنی, محسن آیتی
فناوری آموزش و یادگیری
1403
12
رابطه متقابل در ابرها: طراحی مزوسیستم خانه - مدرسه در فضای پوشه کار ابر - محور برای دانش آموزان دوره ابتدایی
ریحانه السادات حسینی بهشتی, حمیدرضا حسن آبادی, پروین کدیور, هادی کرامتی, نسرین محمد حسنی
نوآوری های آموزشی
1402
13
تاثیر روش انیمیشن داستانی بر انگیزش تحصیلی و یادگیری درس فارسی دانش آموزان مقطع ابتدایی
هانیه خادمیان وامرزانی, یوسف مهدوی نسب, نسرین محمد حسنی, سیدسعید ترابی
فناوری های آموزشی در یادگیری
1402
14
بازیوارسازی با دول پیشتاران: تاثیر ابزارهای آموزشی مبتنی بر رقابت و مشارکت در یادگیری و انگیزه رغبتی درس ریاضی
مهران محمدی, زهره خوش نشین لنگرودی, نسرین محمد حسنی
فناوری آموزش
1401
15
تأثیر جدول پیش گامان بر میزان مطالعه دانش آموزان ابتدایی
فاطمه نجفی تربه بر, یوسف مهدوی نسب, نسرین محمد حسنی
تحقیقات اطلاع رسانی کتابخانه های عمومی
1401
16
تثیر نقش های مختلف عامل های آموزشی در چندرسانه ای ها بر یادگیری، یادداری و درگیری تحصیلی دانش آموزان در درس علوم پایه ششم دبستان
محمد مینائی نژاد, یوسف مهدوی نسب, نسرین محمد حسنی
فناوری آموزش
1401
17
ارزشیابی برنامه های تلویزیونی تدریس درس فارسی شبکه آموزش
زهرا رشیدی زاده, یوسف مهدوی نسب, نسرین محمد حسنی, کیومرث تقی پور
فناوری آموزش و یادگیری
1401
18
کوچ به یادگیری برخط در دوران کرونا: واکاوی تجارب و چالش های اعضای هیات علمی
نسرین محمد حسنی
فناوری آموزش
1401
19
کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن
زهرا ابوالحسنی, مرضیه دهقانی, محمد جوادی پور, کیوان صالحی, نسرین محمد حسنی
علوم تربیتی
1400
20
واکاوی نقش تفکر طراحی در ارتقای مهارت های قرن بیست و یکم: مرور نظام مند
زهرا ابوالحسنی, مرضیه دهقانی, محمد جوادی پور, کیوان صالحی, نسرین محمد حسنی
فناوری آموزش
1400
21
یادگیری با عامل های هوشمند آموزشی: آیا می توان با ردیابی حرکات چشم عملکرد توجه را بهبود بخشید؟
نسرین محمد حسنی
تدریس پژوهشی
1400
22
طراحی، اعتباریابی و بررسی اثربخشی چندرسانهای آموزشی تربیت جنسی کودکان بر آگاهی والدین و مربیان
صدیقه احمدی, نسرین محمد حسنی
پژوهش های تربیتی
1400
23
تحلیلی بر الگوهای های تفکر طراحی و شناسایی نقش و ابعاد آن: مرور نظام مند
زهرا ابوالحسنی, مرضیه دهقانی, کیوان صالخی , محمد جوادی پوز, نسرین محمد حسنی
نوآوری های آموزشی
1400
24
تبیین میزان گرایش به کاربرد فناوری های ارتباطی اداری بر اساس مولفه های شخصیت و خودکارآمدی رایانه
نسرین محمد حسنی, مسعود خوشدل لنگرودی
فنآوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی
1399
25
نقش سواد اطلاعاتی در بهره گیری از رویکردهای متنوع تدریس برای معلمان مقطع ابتدائی
بهاره بینشیان, محمد زره ساز, نسرین محمد حسنی
پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی
1399
26
بررسی نقش فناوری ردیاب چشمی در مطالعات یادگیری: مطالعه ده سال پژوهش
نسرین محمدحسنی
پژوهش های تربیتی
1399
27
تاثیر بازی وارسازی (دیجیتال)، چندرسانه ای آموزشی و بازی آموزشی رو در رو بر یادگیری زبان انگلیسی پایه هفتم
نسرین محمد حسنی, رحیم آقازاده
فناوری آموزش و یادگیری
1398
28
تأثیر طراحی چندرسانه ای آموزشی مبتنی بر اصول نظریه بار شناختی بر یادگیری، یادداری و انگیزه پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی
فاطمه حسین زاده, حسن رستگارپور, نسرین محمد حسنی, ساسان سلیمی
فنآوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی
1398
29
تحلیل آندراگوژی و طراحی مدلی برای یادگیری برزگسالان در محیط های مبتنی بر فناوری
نسرین محمد حسنی, هاشم فردانش
فناوری برنامه درسی
1395
30
Investigating the Role of Eye Tracking Technology in Learning Research: A Ten Years Study
Nasrin Mohammadhasani
Educational researches
31
بازیوارسازی با جدول پیشتاران: تاثیر ابزارهای آموزشی مبتنی بر رقابت و مشارکت در یادگیری و انگیزه رغبتی درس ریاضی
مهران محمدی, زهره خوش نشین لنگرودی, نسرین محمد حسنی
فناوری آموزش
مقالات ارایه شده
#
عنوان
نگارندگان
مشخصات کنفرانس
سال برگزارى
نوع ارائه
1
Investigating the Effect of the Pedagogical Agent on problem solving skill
Nasrin Mohmamadhasani
National Educational Technology Conference
2020
شفاهى
2
Investigating the Effect of the Pedagogical Agent based on Task-center principal on Learning
Nasrin Mohmamadhasani
International e-Learning Conference
2019
شفاهى
3
Investigating The Effect Of The Pedagogical Agent On Visual Attention In ADHD Students
Nasrin Mohmamadhasani
ICCE 2017 19th International Conference on Computers in Education - Switzerland
2017
شفاهى
4
Social constructivism and Community Learning
Akbar Momeni rad, Maryam Pourjamshidi, Nasrin Mohmamadhasani
International e-Learning Conference
2014
پوسترى
5
The impact of pedagogical agent in control of cognitive load
Nasrin Mohmamadhasani, Samaneh Abdoli
International e-Learning Conference
2014
پوسترى
6
Investigating the Effect of Flipped Classroom and Jigsaw Method on Students' Learning and Academic Engagement
Ehsan Ghorbanian, Nasrin Mohmamadhasani, Yousef MahdavinNasab, Mehdi Rajabi
11th International and the 17th National Conference on E-Learning and E-Teaching (ICeLeT) - Iran
1402/12/08
شفاهى
7
The Role of Self-Efficacy Beliefs in Predicting the Level of Teachers' Willingness for Technology Integration in Teaching
Saeedeh Karbalaee Kamran, Nasrin Mohmamadhasani, Yousef MahdavinNasab
11th International and the 17th National Conference on E-Learning and E-Teaching (ICeLeT) - Iran
1402/12/08
شفاهى
8
استفاده از عاملهای آموزشی در کلاسهای مجازی
محمد مینائی نژاد, یوسف مهدوی نسب, نسرین محمد حسنی
چهارمین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت: فضای مجازی، دانشگاه و جامعه - ایران
1399/12/14
شفاهى
9
تاثیر چند رسانه ای های آموزشی بر یادگیری دانش آموزان ناشنوا در درس مطالعات اجتماعی
وحید معتمدی, صدیقه مشکانی, نسرین محمد حسنی
هفدهمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران( برنامه درسی ابتدایی چالشهاو چشم اندازهای ایرانی و جهانی) - ایران
1399/08/28
شفاهى
10
بررسی نقش عامل های آموزشی بر توان حل مسایل پیچیده
نسرین محمد حسنی
دومین همایش ملی فناوری آموزشی. فرصت ها، چالش ها و دستاوردها - ایران
1399/08/06
شفاهى
11
انواع سوالات در یادگیری الکترونیکی و ماتریس درگیری شناختی و رفتاری
نسرین محمد حسنی
یازدهمین همایش ملی ارزیابی کیفیت نظام های دانشگاهی - ایران
1396/02/06
شفاهى
12
تاثیر طراحی عامل آموزشی با ترکیب کار محوری بر یادگیری
نسرین محمدحسنی
همایش بین المللی یادگیری الکترونیکی.
1396
شفاهى
13
تاثیر عامل آموزشی بر کنترل بار شناختی
نسرین محمدحسنی
همایش بین المللی یادگیری الکترونیکی.
1392
پوسترى
14
How to use the native language in developing educational Multimedia for bilingual students
Nasrin Mohmamadhasani
the 3rdbilingualismInternational Conference
پوسترى